tiistai 28. heinäkuuta 2015

28.07.2015


Se taitaa olla yksi viikko takanapäin, vedonlyönnistä. Ajatukset alkoholin lopettamisesta on ollut melko samanlaiset. Minkänlaisia muutoksia en ole vielä huomannut(tarkoitan tällä niitä juomishimoja). Vastaan ei ole tullut vielä ensimmäistäkään. Lenkillä ollaan hugon kanssa ahkerasti käyty, vastalihaksiakin tehty jonkin verran. Oon vaan elänyt ihan normaalisti, välttänyt kaikki baarit ja niin edelleen. Ainut tässä on kyllä saannut kuulla vähän ikäviäkin kommentteja. Mutta, en ole niistä kyllä välittänyt vaikka mielessä pyöriikin ikävät kommentit. Onhan se osittain ärsyttävää ja masentavaa jos aina saat kaikesta negatiivista kommenttia. Eihän noista kannattaisikaan välittää enkä nyt sen takia ala tässä häviämään. En halua olla mikään luovuttaja enkä anna tuollaisten lannistaa yhtään. 

Kohta tosiaan pitäisi lähteä hugon kanssa lenkille ja pitäisi niitä vatsalihaksiakin tehdä. Tänään ei oikein kovin pitkää lenkkiä voi tehdä kun, jalka vähän kipeänä. Harmittaa kyllä kovasti. Oon tottunut käymään pitkillä lenkeillä ja sitten kun, et pääse niille, niin kiukuttaa. Niistä pitkistä lenkeistä tulee vaan niin ihanan rento ja kiva olo. Mikään ei paina mielessä. Tuntuu että, niistä ahdistus/masennus kohtauksista pääsee eroon hetkessä.

Eilisestä kerron vähän vielä, eilinen taisi olla vähän kiukkuinen olo ja semmoinen tosi väsynyt olo, tuntu ettei jaksanut tehdä mitään. Tein kuitenkin vatsalihakset niin kuin aina ja samoin koiran kanssa tuli lenkit heitettyä, ei kuitenkaan mitään pitkiä tämän jalan takia. Aamulla oli sellainen keskustelu missä suunniteltiin mun työjuttuja. Esim. milloin alottaisin työt, minkälaisia päiviä tekisin ja onko mulla mitään toiveita minne haluaisin mennä.. Sanoin kyllä että, toivoisin päästä samaan paikkaan missä ennen olin. Tosiaan sitten olisikin aikaisin noustava joka aamu. Onneksi oon sentää saannut mun päivä rytmin normaaliksi. Eipä ne pitkiä päiviä ole mutta, on kuitenkin jotain tekemistä päivissä. Kyllä minä innolla töihin pääsyä odotan jo. Ehkä sen aika koittaa vielä aikanaan. 

Mutta joo, tää taitaa olla tältä päivältä kirjoitettu. Minä lähden tästä lenkille nauttimaan kauniista kesä säästä koiran kanssa, sitten onkin vuorossa vatsalihakset.

 





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti