maanantai 10. elokuuta 2015


10.08.2015


Tänään on ollut ihan hyvä päivä, aamusta oli tosiaan A-klinikka. Tuli jotenkin taas puolet rennompi olo eikä silleen enään ahdista tai paina mielessä mikään. Kyllä mä uskon, että tulen vielä onnistumaan tässä :) Sitten voin olla ylpeä itsestäni vuoden päästä :) 

Sen juttelun jälkeen kävelin iskän luokse, join siellä kahvit ja sitten lähdettiin käymään kaupassa ja sieltä sitten kotiin. Kotona tuli sitten syötyä ja juotu kahvit. Vähän ajan päästä siitä lähdimme minä, hugo ja siskoni lenkille. Sellanen tunnin lenkki tuli heitettyä. Oli kyllä pitkästä aikaan kiva lähteä siskon kanssa lenkille. Juttua riitti ja kivaa oli. Mukava oli sitten palata lenkiltä kotiin. 

Tänään oon kovasti just miettinyt sitä , että kyllä minä vielä näytän kaikille , että minä pystyn siihen. En tule hävijänä takaisin, vaan pikemminkin voittajana. Kyllä musta vielä taistelu tahtoa ja voimaa riittää. En ole enään se retkahtelija joka vaan lupaa niitä tyhjiä lupauksia, vaan myöskin toteutan ne. Se vanha minä on jäännyt taakseen ja uusi minä tulee tilalle joka ei juo, ei sekoile vaan nauttii elämästään onnellisena ilman viinaa ja osaa olla pienistäkin hetkistäkin onnellinen. 

Tuo koirani on minulle niin uskottamattoman rakas, niin tärkeä minun elämässäni. Sellainen oma tukipilani, jolle ei löydy vertoja. Aina lenkiltä tullessaan, olo on niin onnellinen kun, tajuaa ,että vierelläsi on niin arvokas aarre , että sitä ei passaa hukata. Aina voit ottaa viereesi ja silittää, jos itket viereesi se kömpiää ja lohduttaa, jos olosi turvattomaksi tunnet, tiedät ettei sinulla hätää ole, koska oma pikku hauvasi pitää siitä huolen :)

 Se ois mentävä iltapuuhille, pesee meikit ja hampaat. Aamulla taas herättävä aikaisin, aamu lenkille. Huomeen on ihan normi päivä, mitään menoja ei ole ainakaan. Pyykkitupa kyllä pitäis käydä varaamassa. Mutta joo, hyviä öitä kaikille! :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti